PZPN sprzedaje bilety na mecze reprezentacji Polski w aplikacji InPost Fresh
W aplikacji InPost Fresh ruszyła przedsprzedaż biletów na mecz z reprezentacją Albanii. PZPN w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl wyraża zadowolenie z tej formy współpracy ze sponsorem strategicznym kadry narodowej.
27 marca Polacy zmierzą się z drużyną Albanii w ramach eliminacji do mistrzostw Europy w 2024 roku. Będzie to jednocześnie debiut nowego trenera reprezentacji Polski, Fernando Santosa, w oficjalnym meczu przed polską publicznością.
Z tej okazji InPost, który jest partnerem strategicznym polskiej drużyny narodowej przygotował przedsprzedaż biletów na mecz w aplikacji InPost Fresh. Nie ma dodatkowych opłat za zakup biletów w przedsprzedaży przez aplikację InPost Fresh - informuje PZPN. Jak się dowiadujemy, pula biletów w przedsprzedaży jest chroniona tajemnicą handlową.
Bilety w aplikacji InPost Fresh
Aby kupić bilety w InPost Fresh, wystarczy wyrazić chęć uczestnictwa, klikając w banner w aplikacji, a następnie zarejestrować się na stronie LaczyNasPilka.pl. Na podany adres e-mail jest wysyłany unikalny link z kodem, który umożliwi zakup biletów w przedsprzedaży. Pula biletów jest ograniczona. Jeden kod pozwala na zakup maksymalnie 5 biletów.
PZPN podaje, iż mimo standardowych uwag i komentarzy, kibice i Związek są zadowoleni z nowej formy sprzedaży biletów na mecz reprezentacji.
- Bilety na mecze reprezentacji cieszą się olbrzymim zainteresowaniem i od lat przy okazji każdej dystrybucji biletów spotykamy się z licznymi komentarzami i uwagami - przekazuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe PZPN.
Dołącz do dyskusji: PZPN sprzedaje bilety na mecze reprezentacji Polski w aplikacji InPost Fresh