PZU Drive i Matercard Display Getin Noble Banku nominowane w Cannes Lions (wideo)
W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions dwa polskie projekty zdobyły nominacje w kategorii Innovation Lions: aplikacja PZU Drive przygotowana przez K2 oraz karta Matercard Display oferowana przez Getin Noble Bank.
PZU Drive to aplikacja pozwalająca podłączyć do internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy ważne dane eksploatacyjne, a w razie awarii kontaktująca się z kierowcą i wysyłająca do niego samochód naprawczy przygotowany do usunięcia wykrytej usterki. PZU Drive na zlecenie Grupy PZU przygotowała agencja K2.
Z kolei Matercard Display to karta z wbudowanym wyświetlaczem, dzięki któremu można na niej sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać jako token. Kartę wymyślił i oferuje Getin Noble Bank.
PZU Drive i Matercard Display to jedyne polskie projekty nominowane w kategorii Innovation Lions. Żadna z prac zgłoszonych z naszego kraju nie zdobyła natomiast nominacji w kategorii Direct Lions.
Do tegorocznej edycji Cannes Lions zgłoszone zostały 144 projekty z Polski, natomiast z całego świata - rekordowe 35,7 tys. prac (przeczytaj o tym więcej). Festiwal zaczął się niedzielę i potrwa do najbliższej soboty.
W ub.r. dwa Srebrne Lwy i Brązowego Lwa w Cannes Lions otrzymała agencja DDB Warszawa za reklamę „Rozkład jazdy” McDonald's (zobacz więcej).
Dołącz do dyskusji: PZU Drive i Matercard Display Getin Noble Banku nominowane w Cannes Lions (wideo)
K2 chyba się nie napracowało! Słabo!
Samo rozwiązanie wygląda na bardzo proste i fajne, już dawno w branży ubezpieczeń komunikacyjnych nie było czegoś tak rewolucyjnego w formie. Trzymam kciuki za konkurs i za wprowadzenie projektu w życie.