"Dom to nie tylko cztery ściany" - przekonuje PZU
Firma ubezpieczeniowa PZU ruszyła z kampanią promującą polisę PZU Dom, w której podkreśla, jak ważne jest odpowiednie określenie wartości ruchomości domowych, tak by na wypadek zniszczenia lub kradzieży mienia po włamaniu, można było odkupić nowe rzeczy w miejsce utraconych.
W polisie PZU Dom można dostosować zakres i sumę ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb.
Ubezpieczyciel podkreśla, by przy jej wyborze wziąć pod uwagę nie tylko mury i stałe elementy, ale również wyposażenie, czyli tzw. ruchomości domowe. Na to kładzie nacisk w najnowszej kampanii.
- Chcemy edukować klientów, aby odpowiednio wyceniali swoje domy i mieszkania, szczególną uwagę zwracając na tzw. ruchomości domowe, bo te często zostają niedoceniane przez właścicieli. Oprócz przedmiotów, których oszacowanie wartości przy ubezpieczeniu wydaje się oczywiste np. sprzętu AGD i RTV, w domu mamy także mnóstwo rzeczy, o wycenie których klienci zapominają: meble, dywany, naczynia, ubrania, buty, zabawki dziecięce, sprzęt sportowy, rzeczy związane z naszym hobby, pozostałe wyposażenie pokoi, łazienki, przedpokoju. Ich utrata i odtworzenie mogą wiele kosztować, a nieodpowiednio dobrana suma ubezpieczenia będzie niewystarczająca do ich odkupienia. Dlatego tak ważna jest realna wycena nieruchomości, żeby klienci otrzymywali pomoc odpowiednią do rozmiarów szkody - mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Rozpoczęta kampania promująca polisę PZU Dom obejmuje szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU, u agentów oraz w prasie.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU.
W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 12 listopada.
Dołącz do dyskusji: "Dom to nie tylko cztery ściany" - przekonuje PZU