PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła w internecie nową kampanię marketingową, która przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym i pomagające innym. Za kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.
- Chcemy pokazać Polakom, jak postrzegamy naszą rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla nas bycie dobrym ubezpieczycielem. W kampanii prezentujemy PZU nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale przede wszystkim podkreślamy to, co robimy dobrego, aby wspierać na co dzień naszych klientów - mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.
Kampania opierać się będzie na prezentacji działań społecznych, które realizuje PZU. W spocie reklamowym przedstawione są konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów, takie jak urządzenie PZU GO - wspierające bezpieczeństwo kierowców, poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze - oraz niesienie pomocy poszkodowanym w trakcie kataklizmów.
- Od lat angażujemy się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o to, aby miał jak najlepsze doświadczenia z nasza marką. To, że możemy robić tyle dobrych rzeczy jako duża firma ubezpieczeniowa daje nam powód do dumy i ogromną satysfakcję z naszej pracy - mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i relacji z klientem w PZU.
Spot (30”) i jego krótsze formaty będą wyświetlane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja Digital Kingdom. Kampania potrwa do 21 stycznia 2020r. Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem https://blog.pzu.pl/wiecej.
Media do kampanii PZU planuje i kupuje od niedawna dom mediowy Carat należący do Dentsu Aegis Network Polska, wybrany w zakończonym właśnie przetargu.
Dołącz do dyskusji: PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)