PZU rusza z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji.
W kampanii poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance podkreślono przede wszystkim unikatową na rynku ubezpieczeniowym usługę fachowego sprawdzenia używanego auta przed jego zakupem, a także atrakcyjne zniżki.
– W kampanii kładziemy akcent na kompleksowość ochrony, jaką PZU oferuje swoim klientom, szybki proces obsługi szkody oraz korzystne oferty cenowe. Chcemy przekazać, że nasi klienci mogą liczyć na naszą pomoc w każdej kryzysowej sytuacji na drodze – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
PZU z promocją oferty ubezpieczeń komunikacyjnych dla MSP
Częścią ogólnopolskiej kampanii jest także promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych dla MSP – właścicieli małych i średnich firm transportowych i logistycznych i przewoźników. W tym przypadku ubezpieczyciel także postawił na komunikowanie nowości w ofercie, jaką jest usługa holowania sprawnej przyczepy lub naczepy, jeśli ubezpieczony pojazd ulegnie awarii, zostanie skradziony czy uszkodzony w wypadku.
Kampania potrwa do 28 kwietnia, towarzyszą jej działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.
Kreacje przygotowała agencja If Nation, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: PZU rusza z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych