Rusza druga odsłona akcji „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”
W poniedziałek, 4 lipca ruszy druga edycja antenowej zabawy dla słuchaczy „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”. W czasie wakacji stacja codziennie będzie rozdawać pieniądze na zakup paliwa do samochodu.
„Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” to druga edycja wakacyjnej zabawy, która wystartuje 4 lipca. Tym razem zadaniem uczestników będzie przygotowanie i wysłanie w formie SMS-a krótkiej wypowiedzi na temat „Twoja wymarzona podróż z Radiem ZET”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Każda wiadomość powinna zaczynać się od słów-kluczy, podawanych codziennie na antenie. Autorzy najciekawszych i najbardziej kreatywnych propozycji otrzymają po 500 zł na zakup paliwa. W finale zwycięzca zdobędzie pieniądze na roczne tankowanie swojego auta.
Akcji „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” będzie towarzyszyć kampania promocyjna pod tą samą nazwą. Reklamy pojawią się m.in. w mediach społecznościowych i serwisach internetowych. W kampanii wykorzystano również nośniki reklamy zewnętrznej usytuowane w całej Polsce przy trasach o największym wakacyjnym natężeniu ruchu.
Kreację przygotował zespół promocji Radia ZET. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Wakacyjna zabawa również na antenie Meloradia
Wakacyjną zabawę dla słuchaczy przygotowało również Meloradio. Będzie to antenowa akcja „Zabierz Meloradio na wakacje”, która wystartuje w poniedziałek.
Zadaniem słuchaczy będzie zrobienie sobie wakacyjnego zdjęcia z Meloradiem i przesłanie go do redakcji. Najlepsze prace będą publikowane na stronie internetowej oraz w kanałach społecznościowych stacji. Co piątek ich autorzy otrzymają wakacyjne zestawy, w których znajdą się m.in. nowoczesny aparat natychmiastowy, niebieska walizka z limitowanej kolekcji Meloradia czy specjalna edycja plenerowej „Melogry” wraz z kocem idealnym na plażę lub piknik. Akcja „Zabierz Meloradio na wakacje” potrwa do 26 sierpnia.
Dodatkowo co wieczór w lipcu i sierpniu na antenie Meloradioa będzie można usłyszeć muzyczne pasmo „Meloradio - dobra opcja na wakacje”. Znajdą się w nim wyłącznie utwory, które - jak zapewnia redakcja - tworzą „idealny klimat na zakończenie każdego wakacyjnego dnia”.
W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów o 10,7 proc. do 194,98 mln zł. Zysk netto nadawcy zaksięgowany przez jego mniejszościowego udziałowca Agorę zwiększył się z 16,51 do 23,97 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Rusza druga odsłona akcji „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”