Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing
Rafał Ciszewski i Bartłomiej Popławski - ostatnio związani z K2 Precise - oraz Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing. To firma, która ma pomagać przedsiębiorcom (w tym również mediom i agencjom) rozwijać digital i rozwijać się w internecie.
- Chcemy wykorzystać ponad 20 lat doświadczenia idobrą opinię na nasz temat do zbudowania własnej marki nowej kategorii usług - mówi Rafał Ciszewski, który podobnie jak Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis jest wspólnikiem i partnerem w Know How Leasing.
Firma ma zapewniać klientom tzw. benchmarki - pomagać w audycie kompetencji i zasobów digital. Oferuje klientom - w formie leasingu - wiedzę np. na temat trendów, narzędzi technologicznych, usług, pomoc w organizacji/ optymalizacji pracy, struktur, procesów digital, rekrutację projektową i etatową specjalistiów digital ze wszystkich obszarów, znalezienie partnerów itp.
Know How Leasing daje dostęp do specjalistów (np. od strategii, e-commerce, performance, analityki webowej, social mediów) oraz firm doradztwa biznesowego i audytorów. W każdym z tych przypadków Know How Leasing oferuje konkretne osoby lub sprawdzone firmy.
- Tworzymy dla klientów zespoły projektowe szyte na miarę. W zależności od potrzeb i oczekiwań włączamy się merytorycznie w realizację lub koordynujemy projekt łącząc klienta z najlepszymi fachowcami w danej specjalizacji lub pomagamy w trudnych rekrutacjach - mówi Bartłomiej Popławski, partner w KHL.
Know How Leasing dysponuje własnym narzędziem oceny dojrzałości digitalowej, stworzonym na bazie wieloletnich doświadczeń zawodowych i współpracy z setkami firm, dzięki czemu oferuje przedsiębiorcom również pomoc w dostosowaniu struktur i procesów na potrzeby digitalizacji.
Rafał Ciszewski przez ostatnie siedem lat współzarządzał notowaną na warszawskiej giełdzie Grupą K2, gdzie był jednocześnie CEO agencji mediowo-danowej K2 Precise, wcześniej przez wiele lat jako wiceprezes rozwijał grupę agencji Starcom Mediavest.
Bartłomiej Popławski był związany z wiodącymi agencjami komunikacji marketingowej oraz przez wiele lat odpowiadał za działania digitalowo-mediowe w regionie CEE w GSK. Ostatnio pracował jako communications&business director w K2 Precise.
Maciej Wokitajtis ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu OFF Festivalu. Wcześniej był związany z agencjami Starcom, K2 Internet i BBDO.
Dołącz do dyskusji: Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing