Rafał Jonkisz i Rafał Rulski reklamują kolekcję Vistula
Rafał Rulski i Rafał Jonkisz są ambasadorami najnowszej kolekcji Vistula "Discover Yourself" . Sztandarowe elementy kolekcji promuje film wykorzystujący technologię 3D i AI.
Kolekcja Vistula na sezon jesień-zima 2023 promowana jest przez Rafała Jonkisza, akrobatę, skydivera (skoczka spadochronowego) i influencera oraz Rafała Rulskiego, mistrza wyścigów samochodowych i konstruktora symulatorów do simracingu.
Kampania i video promujące kolekcję korzystają z technologii 3D i sztucznej inteligencji.
- Słowem-kluczem najnowszej kampanii jest dynamika. Nowocześni mężczyźni potrzebują ubrań, które są ultra-wygodne i podążają za ich każdym ruchem. Jak dobrze sprawdzają się w różnych okolicznościach nasze propozycje, ilustruje spot z udziałem Rafała Jonkisza i Rafała Rulskiego. Stawiamy na nowoczesne tkaniny strech i 3DWOOL które pozwalają na swobodne poruszanie się i pełen komfort noszenia przez cały dzień. Współcześni mężczyźni potrzebują tej funkcjonalności, zarówno w życiu codziennym, jak i w niespodziewanych okolicznościach. Vistula im ją zapewnia - mówi Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, odpowiedzialna za segment fashion.
W nowej kolekcji Vistula klient znajdzie również różnorodne modele spodni casual, wysokiej jakości koszule w wielu odcieniach, klasyczne t-shirty, jeansy i bluzy, stanowiące bazę dla licznych kombinacji stylizacyjnych. Pojawiają się też niezbędne na jesień golfy z wełny merino oraz kurtki i płaszcze, a także bogaty wybór akcesoriów.
Nowa kolekcja Vistula dostępna jest na stronie internetowej vistula.pl oraz w salonach marki.
Dołącz do dyskusji: Rafał Jonkisz i Rafał Rulski reklamują kolekcję Vistula