Powtórki „Rancza” hitem TVP1
Codzienne powtórki kultowego serialu „Ranczo” po ponad miesiącu emisji ogląda średnio 484 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia odcinków serialu „Ranczo”, wyemitowanych od 29 maja do 3 lipca 2023 roku w TVP1 (od poniedziałku do piątku o godz. 18.00) wyniosła 484 tys. osób.
Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,29 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,42 proc. w grupie 16-49 oraz 4,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 8 czerwca. Śledziło ją średnio 672 tys. osób.
Dla porównania, średnia widownia premierowych odcinków telenoweli „Klan”, wyemitowanych w okresie od 5 września 2022 roku do 25 maja 2023 roku wyniosła 990 tys. osób. Rynkowy udział TVP1 w tym paśmie to 9,83 proc. w 4+, 5,82 proc. w 16-49 i 6,12 proc. w 16-59. Produkcja emitowana była w podobnym paśmie - od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.
TVP1 „Ranczo” pokazywała w latach 2006-2016
„Ranczo” to obyczajowo-komediowa opowieść o perypetiach mieszkańców małej podlaskiej wsi Wilkowyje. W obsadzie produkcji znaleźli się m.in. Cezary Żak, Artur Barciś, Ilona Ostrowska i Paweł Królikowski. Reżyserem był Wojciech Adamczyk.
Serial nadawany był w TVP1 w latach 2006-2016, stacja pokazała 10 sezonów (każdy z nich liczy po 13 odcinków). Tytuł był hitem Telewizji Polskiej. Wśród wszystkich wyemitowanych serii najwięcej widzów gromadziła czwarta - 8,28 mln osób, a najmniej pierwsza - 4,72 mln oglądających.
Realizacja „Rancza” została już zakończona, ale co jakiś czas w mediach pojawiają się informacje na temat reaktywacji produkcji.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: Powtórki „Rancza” hitem TVP1
To jest właśnie prawo Mamonia: najbardziej lubimy to, co już znamy.