SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

Premierowe odcinki reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” ogląda w Vivie średnio 93 tys. widzów. Produkcja notuje kilka razy wyższy udział od średniego dobowego wyniku stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanałów młodzieżowych.

fot. Viva Polska fot. Viva Polska

Reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” na antenie kanału Viva Polska oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 9 lutego 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków programu wyniosła 93 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek formatu, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.

Oglądalność „Enjoy The View <3 Natalia” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

09-02-2014

64 412

0,48%

0,57%

16-02-2014

134 646

1,03%

1,85%

23-02-2014

78 231

0,61%

1,02%

Średnio:

92 917

0,71%

1,16%


W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska jest zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,36 proc. plasuje się 4fun.tv. Kolejne lokaty zajmują: naziemna Eska TV (0,29 proc.) i MTV Polska (0,28 proc.).

Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat, 4fun.tv notuje 0,72 proc. udziału, MTV Polska - 0,53 proc., a Eska TV - 0,33 proc.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

VIVA Polska - Enjoy The View <3 Natalia

92 917

0,71%

1,16%

4fun.tv

47 311

0,36%

0,72%

Eska TV

38 269

0,29%

0,33%

MTV Polska

37 458

0,28%

0,53%


Dane telemetryczne pokazują, iż program notuje kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji Viva Polska, które w okresie od 9 do 23 lutego br. kształtowały się odpowiednio na poziomie 0,15 proc. oraz 0,27 proc.

W reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogą śledzić życie Natalii Siwiec, poznają także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Za produkcję wykonawczą programu odpowiada firma Future Gate (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
"Endżoj de wju, mniejsze od trzech, Natalia"
0 0
odpowiedź
User
kamil
Kolejny gniot VIVY.
0 0
odpowiedź
User
Nie wierzę
Nie wierzę, po prostu nie wierze... Jakich w takim razie ten kanał ma zidiociałych widzów??? Poziom odbiorców VIVY sięga więc dna.. Z drugiej strony dla reklamodawcy to w takim razie dobra grupa, bo kupią każdy chłam
0 0
odpowiedź