Red8 wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netii
Agencja reklamowa Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną operatora telekomunikacyjnego Netia. Umowa ma charakter długofalowy.
Agencja Red8 będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą wsparcie strategiczne, kreację ATL oraz BTL i digital.
- Ogromnie się cieszymy, że Netia wybrała naszą agencję na swojego partnera kreatywnego. Potwierdza to atrakcyjność naszych pomysłów, strategii i podejścia do planowania działań kreatywnych. Jestem przekonany, że będzie to owocna współpraca – komentuje Mateusz Sikorski, client partner, Red8 (dentsu Polska).
Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Podpisana umowa ma charakter długofalowy.
Jedną z ostatnich kampanii Netii,prowadzoną jesienią ub.r. realizowała od strony kreacji Freundschaft. Media do niej planował i kupował dom mediowy Vizeum (dentsu).
Dołącz do dyskusji: Red8 wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netii