Remington po raz pierwszy promuje się w telewizji kampanią „Mogę wszystko”
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta artykułów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Za działania pod hasłem „Mogę wszystko” odpowiadają Value Media oraz magnifiCo marketing&PR consultants.
Kampania „Mogę wszystko” promuje linię kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect. W spocie reklamowym podkreśla się wartość produktów, dzięki którym użytkowniczki mogą dowolnie zmienić stylizację włosów bez ich uszkodzenia.
Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB.
Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.
Dołącz do dyskusji: Remington po raz pierwszy promuje się w telewizji kampanią „Mogę wszystko”