Research Collective będzie realizować badania ilościowe na zlecenie Kantar Polska
Firma badacza Kantar Polska zdecydowała się na outsourcing badań ilościowych facet -to-face. Od grudnia br. będzie je realizować na jej zlecenie realizować Reseach Collective, firma założona niedawno przez byłego menedżera Kantara, Pawła Ciacka.
Kantar Polska zdecydował się na outsourcing badań ilościowych face-to-face. Proces ten już się rozpoczął, a od grudnia 2020 realizację terenową tego typu badań Kantar Polska będzie w całości zlecał zewnętrznemu podmiotowi - firmie Research Collective.
Kantar przekonuje, że umowa z Research Collective daje pełną gwarancję poufności przekazywanych danych, zarówno w obszarze biznesu, jak i ochrony danych osobowych. Firma podkreśla, że dzięki temu posunięciu Kantar Polska zachowuje business continuity w pełnym zakresie, a jednocześnie umożliwia zespołom, w większym niż dotychczas stopniu, skupić się na pracy analitycznej i consultingowej.
Research Collective to firma założona w ostatnim czasie przez Pawła Ciacka, który do lipca br. pracował jako client service director w Kantar Polska. Pracował tam 20 lat. Był w 1990 jednym ze współzałożycieli SMG/KRC Poland, obecnie Kantar Polska. Odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych narzędzi oraz badania strategii marek i komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Research Collective będzie realizować badania ilościowe na zlecenie Kantar Polska