SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi sezonu programu „Reset” w TVP ogląda mniej widzów niż pierwszy

Nadawany na antenie TVP Info i TVP1 drugi sezon cyklu dokumentalnego „Reset” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,36 mln widzów. Z kolei pokazywane w stacji newsowej debaty tuż po emisji audycji śledzi 770 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Cykl „Reset 2” w TVP Info i TVP1 oglądać można we wtorki o godz. 21.10, począwszy od 22 sierpnia br. Audycję na obu antenach śledzi sumarycznie 1,36 mln widzów. Przekłada się to na 12,74 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,92 proc. w grupie 16-49 oraz 7,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement , do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W TVP Info „Reset” śledzi średnio 806 tys. widzów (odpowiednio 7,33 proc., 3,10 proc. i 3,96 proc. udziału). Z kolei w TVP1 jest to 555 tys. osób (5,40 proc., 2,82 proc. i 3,38 proc.).

Przynajmniej przez 1 minutę każdy odcinek audycji w newsowej stacji oglądało 1,46 mln osób w grupie 4+. Nieco wyższy zasięg (1,51 mln) „Reset” ma w Jedynce.

Mniej niż pierwszy sezon

Dla porównania, cały pierwszy sezon „Resetu” (emitowany w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 12 czerwca do 24 lipca br.) w TVP1 i TVP Info oglądało 1,54 mln widzów. Przełożyło się to na 15,10 proc. udziału 4+, 6,36 proc. w 16-49 oraz 8,41 proc. w 16-59.

Trzy pierwsze odcinki pierwszego serialu dokumentalnego „Reset” zobaczyło na antenach TVP1 i TVP Info średnio 1,6 mln widzów.

W analizowanym okresie w TVP Info najwięcej widzów zgromadziła emisja z 29 sierpnia, którą śledziło 894 tys. oglądających. Także w TVP1 topowy odcinek został pokazany 29 sierpnia - 623 tys. widzów.

770 tys. widzów debat nadawanych po „Resecie”

TVP Info tuż po emisji każdego odcinka „Resetu” (o 22.20) nadaje debaty poświęcone programowi. Pierwsze trzy emisje debat śledziło 770 tys. widzów (odpowiednio 8,96 proc., 3,70 proc. i 4,41 proc.).

„Reset” to cykl dokumentalny Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza „Reset” dotyczący historii stosunków pomiędzy Unią Europejską i Władimirem Putinem. Znajduje się w nim także wątek relacji rządów PO-PSL (w latach 2007-2015) z Rosją.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc., a TVP Info - 5,14 proc.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezonu programu „Reset” w TVP ogląda mniej widzów niż pierwszy

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Inka
Dziwię się, że są ludzie którzy w ogóle oglądają propagandowe kłamstwa pisu w TVP.
odpowiedź
User
Pawel
Oglądam RESET i coraz więcej widzów ogląda go w sieci,stąd mniejsze wyniki na antenach TVP.
odpowiedź
User
Karolina
Jak na paradokument to trochę zbyt późna pora
odpowiedź