SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rezigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon

„Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” - pod takim hasłem powstała nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został popularny influencer Rezigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.

Celem nowej kampanii Decathlon jest zachęcenie młodych osób do aktywnego spędzania czasu – zwłaszcza w okresie zbliżającej się wiosny. Marka podkreśla w swojej komunikacji, że aktywność fizyczna i sport pomagają „złapać oddech” i zdystansować się od codziennej rutyny, a jednocześnie gwarantują dobrą zabawę.

W rolę głównego bohatera kampanii Decathlonu wcielił się influencer Rezigiusz. W ramach współpracy z marką twórca będzie promował aktywny wypoczynek na własnych kanałach.

Rezi ambasadorem Decathlonu

- Wybór Reziego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter – mówi Krzysztof Gońka, head of brand & communication Decathlon Polska.

Szeroka kampania będzie emitowana w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych w całej Polsce. Działania w internecie obejmą publikacje w kanałach Decathlonu i ReZiego oraz profile dodatkowych influencerów zajmujących się sportem i lifestyle’em.

Dołącz do dyskusji: Rezigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl