SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer i Onet oferują wspólne pakiety reklamowe

Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet wprowadziły do oferty wspólne produkty reklamowe. To ponad dziesięć pakietów zasięgowo-tematycznych, które obejmują dzienniki i magazyny drukowane oraz serwisy internetowe.

- To, co oferujemy, to połączenie silnych marek, wysoki zasięg kampanii, a w konsekwencji niskie koszt dotarcia. Istotna jest też oczywiście współpraca kontekstowa, która niejednokrotnie ma dla reklamodawców kluczowe znaczenie przy doborze mediów - mówi Małgorzata Cetera-Bulka, dyrektor biura reklamy dzienników i magazynów w Ringier Axel Springer Polska.

Wśród nowych produktów reklamowych Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska jest m.in. zasięgowy pakiet Big Day, oferujący prestiżowe miejsce emisji reklamy na stronie głównej portalu Onet.pl i całostronicową reklamę w „Fakcie”.  Z kolei pakiet Sports Day obejmuje „Przegląd Sportowy”, katowicki „Sport” oraz serwisy eurosport.onet.pl i przegladsportowy.pl.

Inne pakiety tematyczne obu firm to: Biznes i Biznes Plus (Biznes.onet.pl, Newsweek.pl i „Newsweek Polska”), Biznesmen (Biznes.onet.pl, „Forbes”), Kobieta (Kobieta.onet.pl, Newsweek.pl/stylzycia, „Newsweek Kobieta”), Traveller (Poznajpolske.onet.pl, Forbes.pl, „Forbes”), Technologia (Pclab.pl, Komputerswiat.pl, „Komputer Świat”), Plejada gwiazd (Plejada.pl, „Fakt Gwiazdy”), Lux Car (Vumag.pl, Biznes.pl i „TopGear”) i Woman Car (Kobieta.onet.pl i „Auto Świat”).

Nie stworzono osobnego zespołu do sprzedaży tych pakietów - zajmują się tym istniejące w ramach obu biur reklamy zespoły.

Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet są częścią międzynarodowej grupy mediowej Ringier Axel Springer Media AG, która działa również w Czechach, na Słowacji i w Serbii.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer i Onet oferują wspólne pakiety reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl