Ringier Axel Springer Polska przekaże 10 proc. przychodu z reklam na pomoc ukraińskim dzieciom
Ruszyła nowa akcja Ringier Axel Springer Polska, pn. „10% przychodu w 10 dni dla dzieci z Ukrainy”. W ramach tej inicjatywy, część przychodu netto ze sprzedaży powierzchni reklamowej premium RAS Polska, przez 10 dni będzie przekazywane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska, które ma pod swoją opieką dzieci z ukraińskiego domu dziecka.
Akcja RASP potrwa do 12 kwietnia br. Przez 10 dni, 10 proc. przychodu reklamowego netto pochodzących z 13 produktów reklamowych premium (czyli najlepiej widocznych i najbardziej atrakcyjnych powierzchni na stronie głównej Onet.pl) zostanie przekazane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska. - Wierzmy, że w obecnej sytuacji razem możemy naprawdę wiele zdziałać dla tych, którzy są teraz w potrzebie. Łączymy siłę głosu naszych marek i siłę przekazu naszych partnerów - mówi Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska.
W projekt może się zaangażować każdy reklamodawca, który na okres pomiędzy 2 a 12 kwietnia br., zaplanował swoje działania uwzględniające produkty reklamowe premium RAS Polska. Każdy slot reklamowy, z którego przychód będzie przekazany dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska, zostanie specjalnie oznaczony. Nad kreacjami partnerów pojawią się belki w barwach Ukrainy z informacją o przekazywaniu środków. Produktami reklamowymi, które zostały włączone do akcji są: Sponsor dnia desktop, Onet Impact (Max Multiscreen, Multiscreen, FF), Halfpage Premium, Top News Impact Max, Big Box 1, Mega Reach 2, Mega Feed 1, Mega Feed 2, Sponsor Dnia Mobile oraz Mega Panel 1.
To kolejna już akcja Onetu, mająca na celu wspomaganie ogarniętej wojną Ukrainy i jej mieszkańców, uciekających do Polski. Od początku marca na stronie głównej portalu funkcjonuje serwis Onet Ukraina. W języku ukraińskim dostępna jest również usługa pocztowa Onetu. Już pod koniec lutego natomiast na stronę główną trafił największy ukraiński kanał informacyjny - Ukraina24. Można oglądać go bezpłatnie, a transmisję uzupełnia symultaniczne tłumaczenie na język polski.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. stronę główną Onetu odwiedziło 12,1 mln użytkowników (czyli 40,63 proc. wszystkich internautów w Polsce), każdy spędził na niej średnio 49 minut i 33 sekundy.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska przekaże 10 proc. przychodu z reklam na pomoc ukraińskim dzieciom