SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact.

Ringier Axel Springer Polska poinformował, że wychodząc naprzeciw potrzebom marketerów i rynku Media Impact od 25 września br. umożliwia swoim klientom zakup kampanii wideo w nowym modelu.   

- Użytkownicy coraz chętniej konsumują treści wideo, a nowe formaty reklamowe zwiększają ich widoczność - zaznacza w komunikacie wydawcy Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact. - Dla reklamodawców stwarza to nieograniczone możliwości. Same możliwości jednak nie wystarczą. Nawet najbardziej widoczna reklama nie spełni swojej roli, jeżeli użytkownik po prostu ją wyłączy. Jako jeden z największych na rynku wydawców wiemy, jak ważne jest planowanie budżetu przed realizacją kampanii, dlatego zapewniamy stałą cenę i pełne wsparcie przy definicji kampanii w modelu CPV. W ramach oferty udostępniamy także 12 pakietów kontekstowych. Dzięki temu zapewniamy emisję w odpowiednim i bezpiecznym dla marki kontekście, a jednocześnie dajemy szansę na większą zapamiętywalność reklam.

RASP zaznacza, że eksperci z Media Impact przygotowali szeroką ofertę możliwych do wyboru pakietów kontekstowych, w ramach których klienci mogą emitować kampanie -  od tych skupionych wokół sportu, motoryzacji i technologii, po lifestylowe, kulturalne i parentingowe.

Pełna lista pakietów: Pakiet Reach&Frequency (RON), Pakiet Biznes, Pakiet Daily News, Pakiet Gaming, Pakiet Kobieta, Pakiet Kulinaria, Pakiet Kultura i Rozrywka, Pakiet Lifestyle, Pakiet Mężczyzna, Pakiet Motoryzacja, Pakiet Sport, Pakiet Technologia, Pakiet Zdrowie i Parenting.

Szczegóły dotyczące wymienionych pakietów Dominik Dębski wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. - Posegregowaliśmy nasze treści według ich tematyki – tłumaczy Dębski. - Wspomniane pakiety to efekt wybrania tych które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom. Wiele badań rynkowych potwierdza pozytywną korelację pomiędzy emisją reklam w powiązaniu z kontekstem contentu przy którym ta reklam się pojawia. Emisja w kontekście wpływa znacząco na zapamiętywalność reklam. Innymi słowy ułatwiamy klientom osiągnięcie jeszcze lepszych efektów niż wynika to z samego modelu rozliczeniowego – podkreśla nasz rozmówca.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. Onet.pl zanotował 16,35 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon. Natomiast strona główna portalu miała 10,94 mln odwiedzających, 440,92 mln odsłon oraz 61 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pierwszy
https://video-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t42.4659-2/22511758_1651832038200528_8803400157442867200_n.mp4?_nc_cat=102&_nc_oc=AQnMRUq19jbUKir3QAVR2yykGSaNA1nB4GaSC1Y74KMTKULce38pWajDniG3ZNP8EaQ&_nc_ht=video-waw1-1.xx&oh=cc29a05ad8f6af3a79651a745e71cb2a&oe=5D8DDE4D
0 0
odpowiedź
User
Klient
Ten caly RASP to niezły naciągacz.

Zastanawiam się widząc jak wykorzystują reklamę wideo na swoich portalach (zawalonych reklamami i przerwami na reklamy) dlaczego Klienci dają się naciągać. Nie trzeba byc ekspertem zeby wiedzieć, ze ich ruch jest bezwartościowy i słabo konwertujący. Oni nie potrafią zarządzać ruchem, bo nic o nim nie wiedzą. Te bajeczki o BigData i super konwersji, są komiczne.

Drodzy potencjalni Klienci, nie dajcie się naciągnąć, oni są pod wodą z tymi swoimi produktami i musza wyżywić całe stada redakcji.
14 6
odpowiedź