Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym
Agencja Pro-Creation uruchomiła serwis internetowy marki Rioba.Prezentuje on należące do niej kawy, herbaty i syropy, a takżeakcesoria oraz rozwiązania biznesowe dla restauratorów.
Uruchomiony właśnie serwis internetowy marki Rioba zawierainformacje o należących do niej produktach: trzech typach kawy,sześciu gatunkach herbat ekspresowych, jedenastu syropachbarmańskich oraz dodatkach. Ponadto brand obejmuje - takżeprzedstawiane na stronie internetowej - akcesoria do wyposażenialokali gastronomicznych (m.in. dzbanki, szklanki, filiżanki,kieliszki i kubki) oraz rozwiązania biznesowe skierowane dorestauratorów.
Oprócz tego serwis działający pod adresem www.rioba.pl zawiera kompendium wiedzy opochodzeniu i historii kawy, jej poszczególnych gatunkach orazporady, przepisy i ciekawostki dotyczące tego napoju. Na stronieznajdują się również praktyczne informacje i rady biznesowe oraztreści dostępne po zalogowaniu.
Serwis wykonała i uruchomiła agencja interaktywna Pro-Creation,która wygrała konkurs ogłoszony przez firmę Makro Cash and Carrykontrolującą markę Rioba.
Dołącz do dyskusji: Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym