SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF Classic z platformą subskrypcyjną: dodatkowe audycje i podcasty bez reklam za 9,90 zł miesięcznie

Wystartowała platforma internetowa RMF Classic+, na której oprócz streamu tej stacji dostępne są podcasty i dodatkowe audycje. Dostęp kosztuje 9,90 zł miesięcznie.

Na platformie RMF Classic+ można słuchać radia RMF Classic bez bloków reklamowych. W czasie emisji spotów nadawane są zapowiedzi audycji i muzyka.

W formie podcastów na platformie dostępne są zapisy audycji z anteny, a także nowe cykle przygotowywane przez dziennikarzy i autorów związanych ze stacją, m.in. m.in. „Krótka historia informatyki” prof. Ryszarda Tadeusiewicza, „Dwóch na jedną” Tomasza Pindela i Szymona Kloski oraz „Filmowe KLASYKI Classica” Tytusa Hołdysa.

Ponadto w streamie na RMF Classic+ wieczorami emitowane są audycje dostępne wyłącznie na platformie. Każdy subskrybent może wybrać z poziomu playera audycję, której chce słuchać.

Na razie do wyboru są trzy audycje nadawane w dni powszednie (wkrótce ma być więcej). Zaczynają się o godz. 20 i trwają trzy godziny. Są to:
- RMF Classic+ Piosenki Filmowe,
- RMF Classic+ Muzyka Klasyczna,
- RMF Classic+ Ballady (z hitami takich wykonawców jak Bruce Springsteen, Bryan Adams, Annie Lennox, Edyta Bartosiewicz czy Katie Melua).

RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie

Dostęp do platformy RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie, pierwsze 30 dni są bezpłatne. W dowolnym momencie można zrezygnować z subskrypcji.

Jest to pierwsza płatna oferta Grupy RMF w internecie. - Wiemy, że RMF Classic jako stacja premium, ma wyjątkowych słuchaczy, skoncentrowanych na tematyce szeroko pojętej kultury. Tworząc RMF Classic+ wierzymy, że ludzie, których łączy zainteresowanie kulturą i sztuką, w wielu aspektach będą chcieli nam zaufać - komentuje Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes RMF.

- Nowatorskim rozwiązaniem jest możliwość wyboru w tym samym czasie audycji z różną muzyką, prowadzonych przez dziennikarzy Grupy RMF. Ale rozwijając ten projekt planujemy wiele wyjątkowych atrakcji dla ludzi o podobnej wrażliwości na sztukę - zaznacza.

RMF Classic jest nadawane w 21 największych miastach. Według badania Radio Track w ub.r. rozgłośnia miała 1,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,5 proc. rok wcześniej.

Jesienią ub.r. RMF Classic świętowało 18-lecie obecności w eterze, stacja przygotowała rocznicową audycję „Dozwolone od lat 18” oraz drugą odsłonę kampanii wizerunkowej pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

Dołącz do dyskusji: RMF Classic z platformą subskrypcyjną: dodatkowe audycje i podcasty bez reklam za 9,90 zł miesięcznie

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr
Ach ten "+" :-)
odpowiedź
User
widz555
Wiem, że inflacja i te rzeczy. Ale 10 zł miesięcznie za jedno radyjko to trochę bogato, bo zdaje się RMF Classic stacją pierwszego wyboru raczej nie jest.
odpowiedź
User
Xyz
Ach, jak nam stacje radiowe ewolują w formy podcastowe. 357 i RNŚ pokazało, że tak można, teraz wszyscy małpują. Czy Tytus Hołdys lub inna osobowość nie może mieć normalnej autorskiej audycji wieczornej, gdzie przez 2-3 h wyłączamy playlistę i niech gra, co chce.
odpowiedź