SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM i Jedynka w górę

Radio Track: pozycję lidera umacnia radio RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowa Jedynka oraz Tok FM i Radio Wawa. Traci Zetka i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2007).

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,4 punktu proc. - do poziomu 22,4 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które straciło 0,5 punktu procentowego (19,3 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,6 proc. (wzrost o 0,2 punktu proc.).

Udział w rynku
Wrzesień - listopad 2007 Wrzesień - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,40% 22,00%
Radio Zet 19,30% 19,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 13,60% 13,40%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,80% 5,80%
Radio Maryja 1,80% 1,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,60% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,10% 0,70%
Radio Wawa 1,00% 0,90%
Radiostacja 0,90% 0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 9,20% 8,00%
Audytorium [17] 5,20% 5,10%
Grupa AGORA [28] 3,30% 4,00%
Grupa RMF FM [17] 2,10% Bd
Grupa Eurozet [12] 1,60% Bd
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych: 23192.

Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcej zyskało radio Zet

Udział w czasie słuchania % IX - XI 2007 VIII - X 2007
RMF FM 22,4% 22,3%
Radio ZET 19,3% 18,7%
Jedynka 13,6% 13,9%
Trójka 5,8% 5,8%
Radio Maryja 1,8% 2,0%
TOK FM 1,1% 1,0%
Radio Wawa 1,0% 1,0%
Radiostacja 0,9% 1,1%
Dwójka 0,6% 0,6%
Bis 0,3% 0,3%

Dołącz do dyskusji: RMF FM i Jedynka w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl