RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)
We wrześniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały RMF FM i Radio ZET, a duże wzrosty - Jedynka i Eska Rock.
Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. RMF FM (Grupa RMF) cennikowo zarobiło z reklam 20,1 proc. mniej niż przed rokiem, a Radio ZET (Eurozet) - 5,1 proc. mniej. Nieznaczne spadki przychodów reklamowych zanotowały też Eska Warszawa, Eska Wrocław i Eska Poznań (wszystkie stacje: Grupa Radiowa Time) - odpowiednio 2,4, 1,7 i 2,2 proc.
>>> Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej
Z drugiej strony Jedynka (Polskie Radio) osiągnęła wpływy reklamowe wyższe o 75,9 proc. niż rok temu, a Eska Rock (Grupa Radiowa Time) - o 48,2 proc. Z kolei Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam o 19 proc. więcej niż przed rokiem, Tok FM (Agora) - o 10,4 proc., a Trójka (Polskie Radio) - o 8,8 proc. więcej.
>>> Eska liderem wśród sieci radiowych, rekord Radia Złote Przeboje
Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji) | ||
IX.2012 | IX.2011 | |
RMF FM | 70 055 970 zł | 87 646 155 zł |
Radio ZET | 45 374 380 zł | 47 801 290 zł |
Program III Polskiego Radia | 13 509 760 zł | 12 419 030 zł |
Program I Polskiego Radia | 8 152 660 zł | 4 634 850 zł |
Eska Warszawa | 5 331 720 zł | 5 463 950 zł |
Eska Wrocław | 5 172 620 zł | 5 259 502 zł |
Eska Rock | 4 802 280 zł | 3 240 940 zł |
Eska Poznań | 4 502 436 zł | 4 602 158 zł |
Tok FM | 4 385 250 zł | 3 972 170 zł |
Eska Łódź | 3 932 924 zł | 3 304 468 zł |
monitorowane stacje razem | 266 666 284 zł | 279 112 298 zł |
Dołącz do dyskusji: RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)