RMF FM umocniło się na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej.
Pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 30,2 proc. do 34,0 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (spadek z 8,4 proc. do 7,9 proc.).
Ostatnią pozycję podium zajęło Radio Piekary (z 8,3 proc. do 7,0 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 7,4 proc. do 6,8 proc.).
Aglomeracja Śląska |
wrzesień 2012 : listopad 2012 |
grudzień 2012 : luty 2013 |
marzec 2013 : maj 2013 |
czerwiec 2013 : sierpień 2013 |
wrzesień 2013 : listopad 2013 |
Radio RMF FM |
30,2% |
33,6% |
34,1% |
31,9% |
34,0% |
Trójka |
8,4% |
8,8% |
10,0% |
6,7% |
7,9% |
Radio Piekary |
8,3% |
12,6% |
7,8% |
12,1% |
7,0% |
Jedynka |
7,4% |
4,3% |
5,2% |
8,3% |
6,8% |
Polskie Radio Katowice |
4,3% |
4,0% |
2,9% |
4,2% |
5,4% |
Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice) |
6,3% |
4,0% |
5,1% |
4,0% |
5,0% |
Radio ZET |
4,4% |
5,5% |
5,8% |
4,6% |
4,8% |
Radio RMF MAXXX (Śląsk) |
5,2% |
3,7% |
6,7% |
4,5% |
4,6% |
Radio Fest (Chorzów) |
4,2% |
2,8% |
4,3% |
4,0% |
4,0% |
Radio ESKA (Katowice) |
3,5% |
5,2% |
3,9% |
5,5% |
3,8% |
AntyRadio 106,4 FM (Katowice) |
2,2% |
3,1% |
1,7% |
2,5% |
2,6% |
Radio ZET Gold (Katowice) / do 2013-06 Radio Planeta (Bytom) |
1,7% |
1,3% |
2,3% |
1,7% |
2,4% |
Radio Plus Śląsk |
1,2% |
0,6% |
0,8% |
0,8% |
1,8% |
Radio TOK FM |
1,1% |
1,4% |
1,4% |
1,7% |
1,5% |
Radio Eska Rock |
1,7% |
1,5% |
1,5% |
1,5% |
1,4% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
1,0% |
1,1% |
1,3% |
0,8% |
1,4% |
Radio 90 FM (Rybnik) |
0,0% |
0,4% |
0,2% |
0,2% |
1,0% |
Radio Maryja |
1,4% |
1,6% |
0,8% |
0,8% |
0,8% |
Radio CCM |
2,8% |
1,4% |
0,4% |
0,9% |
0,6% |
Radio eM 107,6 FM (Katowice) |
0,7% |
1,2% |
0,7% |
0,4% |
0,6% |
Radio Express FM (Tychy) |
1,1% |
0,5% |
0,4% |
0,8% |
0,5% |
Dwójka |
1,0% |
0,5% |
0,6% |
0,5% |
0,5% |
Radio 94,5 Roxy FM (Katowice) |
0,8% |
0,3% |
0,8% |
0,4% |
0,3% |
Czwórka |
0,3% |
0,2% |
0,1% |
0,0% |
0,3% |
Radio ZET CHILLI (Katowice) |
0,2% |
0,3% |
0,5% |
0,2% |
0,3% |
N= |
1263 |
1227 |
1206 |
1198 |
1203 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM umocniło się na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej