Robert Makłowicz w kampanii „Gotuj się do sportu" Multisport
Robert Makłowicz został twarzą kampanii marki kart MultiSport (Benefit Systems). Krytyk kulinarny zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce.
Po blisko 11 miesiącach zamknięcia lub ograniczonego funkcjonowania ponownie otwarte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne w całym kraju.
W związku z tym wystartowała najnowsza kampania marki MultiSport „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Kreacje z najsłynniejszym krytykiem kulinarnym w Polsce pojawią się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz w reklamach digitalowych.
To kolejna kampania reklamowa z udziałem Makłowicza - w ostatnich miesiącach promował m.in. Virgin Mobile, National Geographic, ma także własną linię potraw w sieci Lidl. Od marca ubiegłego roku prowadzi własny kanał na YouTube.
Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej wraz z kartą MultiSport. W menu spotów radiowych m.in. przepis na nóżki maczane w basenie, karczek okładany na ringu czy boczuś skręcany na ławeczce.
MultiSport zachęca do aktywności fizycznej
W kampanii promowana będzie także Letnia Gra MultiSport, której głównym celem jest aktywizacja Polaków do podejmowania regularnej aktywności fizycznej w okresie letnim. Tegoroczna grywalizacja to 9 tygodni z 9 różnymi dyscyplinami sportowymi oraz liczne wyzwania, takie jak treningi w obiektach sportowych czy quizy wiedzy.
W tym roku punkty przyznane zostaną także w nowych kategoriach wspierających różnorodność podejmowanej aktywności i nawiązujących do sportowych trendów, które pojawiły się w okresie pandemii. Punkty w grywalizacji będzie można uzyskać m.in. za wizyty w trzech nowych obiektach sportowych, w których wcześniej nie ćwiczyliśmy oraz za wykonanie treningów online na platformie Yes2Move.com lub w ramach treningów live, udostępnianych przez partnerów Programu MultiSport.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz w kampanii „Gotuj się do sportu" Multisport