„Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław
Agencja marketingowa Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza.
Kampania pod hasłem „Lato niejeden ma smak”, która właśnie wystartowała, promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.
Agencja Płodni odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową egzekucję, uwzględniając stworzenie key visuala, produkcję spotów video i sesji fotograficznej, outdoor, komunikację w social media (w tym tworzenie contentu, działania performance i aktywacje konkursowe), a także aktywności z influencerami.
– Uchwycenie idei kreatywnej w obrazie było kluczowe z prostego powodu – piwo też kupujemy oczami. Stworzenie wizualnej obietnicy lata, nawiązanie do chorwackiej Dalmacji, włoskiego Piemontu, podróży poprzez smak piwa – to były wyznaczniki przy tworzeniu key visuala naszej kampanii. To wszystko musiało być odpowiednio okraszone clue produktów – chorwackimi mandarynkami w przypadku ArcyIPA oraz włoskimi ziołami do wermutu w przypadku ArcyAPA. Stworzyliśmy spójną koncepcję, która łączy smaki i pomysły marki Miłosław, postać Roberta Makłowicza i wakacyjny klimat – mówi Wojciech Franka, art director w Agencji Płodni.
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
– Zaprosiliśmy Agencję Płodni do przetargu przez wzgląd na ich poprzednie bardzo ciekawe realizacje. Już przy pierwszym spotkaniu wykazali się wysoką kreatywnością i przedstawili nam kilka różnych podejść do koncepcji kampanii. Zaproponowali nam szerokie działania ze świeżym i dość nieszablonowym podejściem, które nas zainteresowały, zainspirowały i zdecydowaliśmy się na współpracę przy tej kampanii – mówi Justyna Serafin, specjalista ds. marketingu w Browarze Fortuna.
Dołącz do dyskusji: „Lato niejeden ma smak” – Robert Makłowicz w kampanii piwa Miłosław