Trzy nowe programy zimą w Polsat Games
W Polsat Games zadebiutowały trzy nowe programy, będące ofertą stacji na zimową ramówkę: „ROJcast”, „Strach się bać” i „Smocze Jaja”.
Pierwsza z nowości to naukowy i popkulturowy cykl o grach komputerowych „ROJcast”, który prowadzi Patryk Rojewski.
- W programie „ROJcast” w przeważającej mierze sięgam po tytuły, których nigdzie wcześniej nie ogrywałem. W tym programie patrzę na gry przez pryzmat nauki. Oprócz analizy danego tytułu od strony jego konstrukcji, widzowie dowiedzą się również wielu rzeczy z dziedziny socjologii nowych mediów. Tłumaczę, jak i na co wpływają gry, jakie mechanizmy są wdrażane podczas ich produkcji oraz jak gracze zachowują się w wirtualnych środowiskach - komentuje Patryk „Rojson” Rojewski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Premierowe odcinki cyklu „ROJcast” w Polsat Games oglądać można w soboty o godz. 12.00, począwszy od 25 listopada 2023 roku.
„Strach się bać” w dni powszednie o północy
Od poniedziałku do piątku o godz. 24.00 (od 20 listopada) Polsat Games pokazuje „Strach się bać”. W ramach cyklu prezenterka Agata Pachole oraz fanka szachów i influencerka Ola Tarnowska rozgrywają partie w grę „Outlast”.
Powtórki programu oglądać można w dni powszednie o 22.00.
Rozrywkowy show „Smocze Jaja” poświęcony uniwersum „Dragon Balla”
Przez cały tydzień Polsat Games serwuje widzom maratony z kultowym anime „Dragon Ball”. Premiery nowych odcinków o przygodach Goku i jego przyjaciół emitowane są od poniedziałku do piątku o 13.30. Natomiast dwa odcinki nadawane od 20.00 oglądać można w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami.
W każdą sobotę o godzinie 13.00 (od 25 listopada) premierę ma nowy show Mikołaja „Silv4na” Sinackiego zatytułowany „Smocze Jaja”, który poświęcony jest uniwersum „Dragon Balla”. Komentator e-sportowy z poczuciem humoru wprowadza widzów do świata swojego ulubionego anime. Wspierają go m.in.: twórczyni internetowa Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, YouTuber Dominik Bos oraz internetowy influencer Marcin Malczyński.
Za produkcję, marketing i promocję stałych i nowych pozycji w ramówce Polsat Games, odpowiedzialna jest agencja gamingowa i dom produkcyjny Frenzy, specjalizujący się w esporcie i gamingu.
Średni udział Polsat Games w 2022 roku wyniósł 0,04 proc.
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe programy zimą w Polsat Games