„Rolnicy. Podlasie” hitem Fokus TV, trzeci sezon śledzi 1 mln widzów
Trzeci sezon programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 1 mln widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, kanał w paśmie nadawania audycji jest czwartą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Trzeci sezon cyklu „Rolnicy. Podlasie” na antenie Fokus TV oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 14 marca br. Średnia widownia pierwszych sześciu premierowych odcinków wyniosła 1 mln osób, co przełożyło się na 6,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek, który śledziło 1,20 mln widzów. Jednocześnie jest to druga najwyższa widownia pojedynczej audycji nadanej w Fokus TV (pierwsze miejsce należy również do cyklu „Rolnicy. Podlasie” - nadany 27 grudnia ub.r. finałowy odcinek 2. serii śledziło 1,36 mln osób).
Dla porównania, udział Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,14 proc., a w grupie 16-49 było to 1,10 proc. Program ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
W porównaniu do drugiego sezonu (emitowanego od 19 kwietnia do 7 czerwca 2020 roku) cykl zyskał 530 tys. widzów. Wówczas serię „Rolnicy. Podlasie” śledziło 373 tys. osób, co przełożyło się na 2,41 proc. udziału w grupie 4+ i 2,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Fokus TV w niedzielnym paśmie w godz. 20.00-20.45 od 14 marca do 18 kwietnia br. miał 6,43 proc. udziału w rynku w 4+ i 6,80 proc. w 16-49. Dało to stacji czwarte miejsce w rankingu najchętniej oglądanych stacji w obu grupach.
Widzowie w serialu „Rolnicy. Podlasie” oglądać mogą losy ludzi, którzy swoje życie związali z uprawą ziemi i hodowlą zwierząt. Produkcja realizowana jest w regionie podlaskim, to autorski projekt Fokus TV.
Dołącz do dyskusji: „Rolnicy. Podlasie” hitem Fokus TV, trzeci sezon śledzi 1 mln widzów
I jaki koszt produkcji programu "Rolnicy", a jaki serialów TVN, Polsatu czy TVP albo programów jak Love island?