Rosną zyski Platformy Mediowej Point Group
Po pierwszych trzech kwartałach br. zysk netto Platformy Mediowej Point Group wyniósł 5 605 000 zł. Dla porównaniu w całym 2006 roku spółka zanotowała stratę w wysokości 6 445 000 zł.
Przychody ze sprzedaży w okresie od 1 stycznia do 30 września br. wyniosły 29 650 000 zł, co stanowiło 98 proc. przychodów z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2006 roku (wynosiły wtedy 30 501 000 zł).
Głównym czynnikiem wpływającym na tak istotny wzrost przychodów było - jak informuje PMPG - zwiększenie portfolio usług o nowe tytuły, usługi drukarskie, usługi PR jak również wzmocnienie działań sprzedażowych poprzez restrukturyzacje działu sprzedaży.
Natomiast EBITDA w analizowanym okresie br. ukształtowała się na poziomie 5 357 000 zł, a w zeszłym roku wynosiła ponad 2 794 000 zł.
- Wyniki, jakie osiągnęliśmy po trzech kwartałach 2007 są najlepszym dowodem, że strategia dywersyfikacji naszych przedsięwzięć mediowych przy jednoczesnym zapewnieniu synergii miedzy spółkami w holdingu PMPG przekłada się na wysoką rentowność naszych działań - komentuje wyniki Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group.
Dołącz do dyskusji: Rosną zyski Platformy Mediowej Point Group