SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie widownia programu „Studio Polska”. TVP Info wygrywa z konkurencją

Program „Studio Polska” pokazywany na antenie TVP Info w tym roku ogląda średnio 603 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w paśmie nadawania audycji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.

Program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.50. Średnia widownia audycji w okresie od 5 stycznia do 26 października br. wyniosła 603 tys. osób. Przełożyło się to na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Względem analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 68 tys. widzów. Od 6 stycznia do 27 października ub.r. cykl śledziło średnio 535 tys. osób, a jego udział wyniósł 4,67 proc. w 4+, 0,92 proc. w 16-49 i 1,73 proc. w 16-59.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie programu z 9 lutego br., które śledziło średnio 752 tys. osób.

TVP Info w paśmie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku stacji newsowych. Wiceliderem w tym paśmie jest TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,79 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.

Audycję aktualnie prowadzą Magdalena Ogórek i Jacek Łęski. Wcześniej gospodarzami cyklu byli: Maciej Pawlicki i Katarzyna Matuszewska.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.

Dołącz do dyskusji: Rośnie widownia programu „Studio Polska”. TVP Info wygrywa z konkurencją

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Suknsyn
Ogorka chca wywalic to teraz urosla widownia. Mam nadzieje, ze Opczowska bedzie zamiast tej starej zdzi.rr.y
odpowiedź
User
szczery widz
oglądam dla nóg Magdy
odpowiedź
User
kaktus
Ludzie zrobili się ciekawi na głupoty przedstawiane i wygadywane przez panią Ogórek. Oby te durnoty widzom nie weszły w krew i potraktują to jako kiepski kabaret.
odpowiedź