Rosół w lesie i powieki ulic w ostatnich reklamach Trójki z Andrusem, Zamachowskim i Podsiadło (wideo)
Ruszyła ostatnia odsłona wizerunkowej kampanii reklamującej radiową Trójkę z udziałem Artura Andrusa, Zbigniewa Zamachowskiego i Dawida Podsiadło. Akcję rozgłośnia przygotowała wspólnie z agencją Walk Creative.
W ostatnich dwóch spotach pod hasłem „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło wykonują dość absurdalne piosenki o rosole w lesie i powiekach ulic. Poprzednie reklamy były utrzymane w takiej samej konwencji - bohaterowie darli w nich pierze z gęsi i grali melodię „Deszczy niespokojnych” suwakami bluz (obejrzyj to) oraz śpiewali piosenkę o koncentracie pomidorowym (zobacz ten spot) i o hucie, na melodię z „Misia Uszatka” (obejrzyj to).
Cała kampania zaczęła się w połowie listopada i do końca ub.r. była prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2 , TVN, wybrane kanały tematyczne TVP, TVN, Polsatu, Discovery i z pakietu Atmedia), a obecnie obejmuje już tylko internet (WP.pl, serwis Trójki i jej profile w portalach społecznościowych). Cele akcji to wzmocnienie wizerunku Trójki jako radia inteligentnego i wartościowego oraz pozyskanie dla niej nowych słuchaczy w wieku 25-49 lat.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia
Udział Trójki w rynku radiowym od września do listopada ub.r. wynosił 7,5 proc. (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Rosół w lesie i powieki ulic w ostatnich reklamach Trójki z Andrusem, Zamachowskim i Podsiadło (wideo)