Roszady w Biurze Reklamy Muratora
Katarzyna Krzywińska została nowym koordynatorem sprzedaży zespołu odpowiadającego za sprzedaż reklam w miesięcznikach "Zdrowie" i "M jak mama" oraz w katalogu shoppingowym "Dziecko, zakupy i my" (wszystkie tytuły Murator SA).
Zespół, którym obecnie kieruje Krzywińska jest częścią Biura Reklamy - Hobby i Zdrowie, zarządzanego przez Łukasza Kawęckiego. Katarzyna Krzywińska poprzednio pracowała w Wydawnictwie Bauer, gdzie była dyrektorem biura reklamy prasy kobiecej, a wcześniej w biurze reklamy Egmont Polska.
Poprzednim koordynatorem sprzedaży zespołu odpowiadającego za sprzedaż reklam w "Zdrowiu", "M jak mama" i "Dziecko, zakupy i my" była Agnieszka Borzęcka, która przeszła do także funkcjonującego w strukturze Muratora Biura Reklamy - Budowa, Wnętrza i Architektura. Została tam koordynatorem sprzedaży reklam "Inwestycji Budowalnych-murator", zastępując w tej funkcji Agnieszkę Milczarek, która odeszła z firmy.
Dołącz do dyskusji: Roszady w Biurze Reklamy Muratora