Royal Ad uruchomiła sieć e-reklamową Unique Ad z serwisami o gospodarce
Firma Royal Ad uruchomiła swoją drugą sieć reklamy internetowej - Unique Ad. Obejmuje ona przede wszystkim serwisy skierowane do managerów z różnych sektorów gospodarczych, m.in. rolnictwa i przemysłu.
Sieć Unique Ad obejmuje strony skierowane do specjalistów takich branż jak rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa, transport i logistyka. W ofercie sieci są też witryny zapewniające dotarcie m.in. do lekarzy i pielęgniarek, młodych internautów i seniorów, a także pakiety tematyczne, np. lifestyle, motoryzacja, kobieta, mężczyzna i nieruchomości.
Z siecią współpracują m.in. serwisy e-logistyka.pl, rolpetrol.pl, zielonabandera.pl czy portalhodowcy.pl.
- Przez lata daliśmy się poznać jako firma posiadająca pełny wachlarz rozwiązań, odpowiadający na niemal każde zapytanie klienta. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw nowym oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze kompetencje i uruchomić nową sieć reklamową - uzasadnia Marcin Rupiński, dyrektor zarządzający Royal Ad. - Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort - dodaje Maja Janicka, product manager Royal Ad.
Unique Ad oferuje różne rozwiązania reklamowe: klasyczną reklamę display (desktopową i mobilną), reklamę rich media, rozwiązania niestandardowe oraz mailingi.
Dołącz do dyskusji: Royal Ad uruchomiła sieć e-reklamową Unique Ad z serwisami o gospodarce