Rusza kanał Nat Geo People. Na początek w Cyfrowym Polsacie i w nc+
W czwartek 1 października br. w Polsce rozpocznie nadawanie Nat Geo People, nowa stacja dokumentalno-rozrywkowa dla kobiet. Kanał znajdzie się w Cyfrowym Polsacie i w nc+, a jego start wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie.
Na antenie Nat Geo People pojawi się m.in. seria „Dolce vita według Davida Rocco”, pokazująca jak tytułowy bohater programu będzie próbował żyć według zasad włoskiego dolce vita. Emisja planowana jest w środy o 22.00. Z kolei w produkcji „Czworo niemowląt na sekundę”, która pokazywana będzie we wtorki o 21.00, widzowie zobaczą narodziny widziane z perspektywy różnych miejsc na świecie: Niemiec, Australii, Wietnamu i na wyspie Reunion na Oceanie Indyjskim.
W ramówce znajdzie się też cykl dokumentalny „Ladyboys”, opowiadający o życiu transseksualnych Tajów i ich partnerów. Emisja w czwartki o 21.00. Nat Geo People pokaże ponadto zrealizowany przez TTV program Przemysława Kossakowskiego „Kossakowski. Szósty zmysł”, który oglądać będzie można w dni powszednie o 20.00.
Stacja będzie dostępna wyłączne w jakości HD i trafi do oferty platform Cyfrowy Polsat (pozycja 160 w dekoderach) i nc+ (pozycja 141). Kanał nadawać będzie reklamy za których sprzedaż odpowiadać będzie broker TVN Media.
Wejście Nat Geo People na polski rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje FIC i Telewizji Polsat), prasie (głównie magazyny z programem telewizyjnym), internecie (Onet.pl, Wp.pl, Youtube, Teleman.pl, Gazeta.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook) oraz na outdoorze. Akcja promocyjna została przygotowana przez lokalny dział marketingu FIC przy współpracy z domem mediowym Vizeum oraz agencją Red8.
Dotąd Nat Geo People uruchomiono w Turcji, Włoszech i Niemczech. W portfolio FOX International Channels Poland są jeszcze kanały National Geographic Channel, Nat Geo Wild, FOX, FOX Comedy i Baby TV.
Dołącz do dyskusji: Rusza kanał Nat Geo People. Na początek w Cyfrowym Polsacie i w nc+