Ruszył projekt ZenCard w ramach grupy kapitałowej PKO BP
Kilka miesięcy po zakupie przez PKO Bank Polski spółki fintechowej ZenCard, zakończyła się jej integracja techniczna z siecią terminali eService. Jednocześnie ostała uruchomiona platforma ZenCard 2.0, na bazie której ruszyła kampania promocyjna dla Makro i Visa.
PKO Bank Polski sfinalizował zakup spółki fintechowej ZenCard w styczniu 2017 r., pozyskując tym samym platformę do tworzenia przez sprzedawców programów rabatowo-lojalnościowych, umożliwiającą jednocześnie wirtualizację kart lojalnościowych.
Platforma lojalnościowa ZenCard została zintegrowana z systemami eService, agenta rozliczeniowego z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, co dało możliwość oferowania usługi dodanej zarówno mniejszym, jak i dużym sieciom handlowym.
4 sierpnia ruszyła promocja marketingowa Visa i Makro działająca w oparciu o rozwiązanie dostarczane przez ZenCard. W każdy weekend do 3 września br. klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni Makro będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł, przy czym liczba bonów jest ograniczona. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.
Dołącz do dyskusji: Ruszył projekt ZenCard w ramach grupy kapitałowej PKO BP