Ruszyła internetowa kampania Samsung Wave
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu Samsung Wave. Akcję przygotowała i realizuje agencja interaktywna Next.
Rozpoczęta właśnie internetowa kampania Samsunga Wave reklamuje jego najważniejsze elementy i funkcjonalności: procesor 1GHz, wyświetlacz Super AMOLED oraz interface z opcją Social Hub dającą dostęp do zintegrowanej listy znajomych z serwisów społecznościowych. Przypomnijmy, że telefon ten jest do kupienia w Polsce od początku czerwca (więcej).
Internetowa kampania Samsunga Wave – obejmująca m.in. główne portale – opiera się na różnorodnych reklamach: triple billboard, dhtml i formatach niestandardowych. Ponadto w ramach akcji na YouTubie udostępniono tutoriale pozwalające poznać instrukcję obsługi telefonu, a na Facebooku uruchomiono profil FejsbukWTelefonie. Działania obejmą również portal zdjęciowy Picasa i serwisy biznesowe.
Za strategię i realizację kampanii – zaplanowanej do połowy sierpnia – odpowiada agencja interaktywna Next. Działania w wyszukiwarkach przygotował Next Search.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła internetowa kampania Samsung Wave