Ruszyła kampania "Pasuje do obiadu" Żywca Zdrój Smako-Łyk
W telewizji, internecie i prasie prowadzona jest kampania reklamowa Żywca Zdrój Smako-Łyk. Akcja podkreśla, że ta woda znakomicie pasuje jako element posiłku.
Rozpoczęta pod hasłem "Pasuje do obiadu" kampania reklamowa Żywca Zdrój Smako-Łyk wykorzystuje motyw puzzla, który ma symbolizować idealne dopasowanie tej wody do posiłków. - Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że wybierając napój do posiłku, większość konsumentów zwraca uwagę na smak, a nasze produkty stanowią alternatywę do wysokokalorycznych napojów, oferując jednocześnie subtelny i delikatny smak - opisuje przekaz kampanii Magdalena Kosińska, senior brand manager Żywca Zdrój Smako-Łyk.
Kampania w mediach od 4 maja obejmuje telewizję (TVP, Polsat,
TVN, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, DC AP, stacje z pakietu At
Media), internet (wp.pl, interia.pl, o2.pl, GG, pudelek.pl,
kafeteria.pl, nasza-klasa.pl) i prasę (Claudia, Olivia, Twój Styl,
Poradnik Domowy, Uroda, Wysokie Obcasy, Tele Tydzień, Moje
Gotowanie i Kuchnia). Oprócz tego w ramach akcji działa serwis
internetowy www.pasujedoobiadu.pl z
przepisami na idealnie skomponowane dania z wykorzystaniem
produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk oraz od kwietnia prowadzone są
działania PR.
Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 7 czerwca, w
internecie do 14 czerwca, a w prasie do końca czerwca -
przygotowały agencje Young & Rubicam (telewizja i prasa) oraz
Freshlab (internet i BTL), zakupem mediów zajął się dom mediowy
MediaCom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG
Sensors.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Pasuje do obiadu" Żywca Zdrój Smako-Łyk