SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyły zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria dla projektów wsparcia Ukrainy

Już po raz dwudziesty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 12 lipca i potrwają do 9 września 2022. W tym roku jury przyzna nagrody w dodatkowej kategorii, dla projektów na rzecz obywateli Ukrainy.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy potrwa do 8 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.

Zgłaszane projekty, kampanie, inicjatywy i programy mogą być zrealizowane przez agencje PR, firmy/korporacje, a także osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, czy samodzielnych specjalistów.

Nadesłane projekty oceni jury złożone z przedstawicieli branży public relations, mediów, organizacji pozarządowych, świata nauki i biznesu, a w tym sektorów takich jak medycyna, telekomunikacja, przemysł, paliwa, motoryzacja, nowe technologie czy przemysł spożywczy.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, a jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Nowa kategoria Złotych Spinaczy nagrodzi projekty wspierające Ukrainę

Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych). W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR realizowane na rzecz wsparcia Ukrainy w obliczu brutalnej napaści Rosji na to niepodległe państwo.

Zgłaszane działania mogą obejmować zarówno taktyczne projekty komunikacyjne, realizowane samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, jak również szerokozasięgowe kampanie społeczne, obejmujące m.in. takie aktywności jak: walka z dezinformacją, organizacja zbiórek, mobilizowanie wolontariatu, a także promocja tzw. sprawy ukraińskiej wśród różnych grup interesariuszy.

– Od początku trwania inwazji Rosji na Ukrainę, zarówno firmy, agencje PR, jak i osoby fizyczne w Polsce zrealizowały szereg inicjatyw, projektów i kampanii, których celem było i jest wsparcie obywateli Ukrainy. Dlatego też zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej kategorii konkursowej, aby docenić i nagrodzić najlepsze z nich. Dochody ze zgłoszeń w kategorii „Wsparcie Ukrainy” zostaną przekazane w całości Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH), na cele związane z przeciwdziałaniem skutkom działań wojennych na terytorium Ukrainy – mówi Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Zwycięzców i laureatów dwudziestej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali 2 grudnia 2022 r.

Podczas ubiegłorocznej, XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication. Gwiazdą PR został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria dla projektów wsparcia Ukrainy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl