SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki

Trwają działania reklamujące platformę e-commerce’ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group.

fot. Jeronimo Martins / Biedronkafot. Jeronimo Martins / Biedronka

W ramach współpracy z Biedronką Sales Intelligence zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance’owych sklepu internetowego tej sieci. Reklamy podkreślają, że na platformie użytkownicy z Warszawy mogą wygodnie zamawiać produkty spożywcze.

- Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu - komentuje Mateusz Jeżyk, dyrektor operacyjny Sales Intelligence.

Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
"Codziennie"... Tyle że minimalna suma zakupu to 250 zł. Wydawaj u nas codziennie 250. Kabaret.
odpowiedź