Salestube we współpracy z Artox Media otwiera oddział w Moskwie
SalesTube, agencja należąca do grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Moskwie. Za rozwój biznesu tam odpowiadają Joanna Czekaj i Bartosz Krzewski.
SalesTube współpracuje z rosyjską agencją digitalową od dwóch lat. Dotychczasowa kooperacja w obszarze paid social, zostaje rozszerzona o kompetencje w ramach Google Marketing Platform. Za rozwój biznesu na rynku wschodnim odpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube oraz Bartosz Krzewski, COO Group One Media.
- W obszarze technologii i danych SalesTube współpracuje z podmiotami z blisko 20 krajów europejskich. Rynek rosyjski był dla nas naturalnym wyborem na otwarcie nowej filii ze względu na jego dynamikę wzrostu oraz bliską współpracę z Artox Media. SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego Partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku - tak decyzję o otwarciu filii w Rosji komentuje Joanna Czekaj.
SalesTube od lipca 2018 roku jest oficjalnym sales partnerem w programie Google Marketing Platform. Jest również jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w Polsce.
Agencja Artox Media zatrudnia blisko 150 specjalistów i ma 14 oddziałów.
Dołącz do dyskusji: Salestube we współpracy z Artox Media otwiera oddział w Moskwie