SalesTube z obsługą digitalową Otodom
Agencja martech & e-commerce SalesTube (GroupOne) będzie odpowiadać za całość działań płatnych w digitalu dla portalu Otodom. Spółka zajmie się kompleksową obsługą i optymalizacją kanałów performance oraz całościowym wsparciem analitycznym.
W wyniku wygranego przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) SalesTube przeprowadzi wdrożenie dedykowanej strategii digitalowej dla Otodom, serwisu z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce.
Wśród głównych zadań agencji znalazła się maksymalizacja skali i jakości ruchu na Otodom, podniesienie wartości leadów i lepsze zarządzanie retencją klientów.
- Przy podejmowaniu decyzji odnośnie partnera biznesowego, zwracaliśmy uwagę na doświadczenie w e-commerce i możliwość zapewnienia rozwiązań end-to-end. Oprócz dopasowanej strategii mediowej, agencja SalesTube przedstawiła nam przemyślany plan budowy i wdrożenia architektury analitycznej, co finalnie przeważyło wynik przetargu - mówi Andrzej Silski .z Otodom.
Marki rozpoczną współpracę od kampanii nowego produktu Otodom Finanse, bezpłatnej porównywarki kredytów hipotecznych. Wśród kanałów obsługiwanych przez SalesTube znajdą się m.in. SEM, paid social, remarketing, afiliacja czy mailingi.
Działania SalesTube i Otodom wystartowały w maju. Firmy nie podały, jak długo będą ze sobą współpracować.
Dołącz do dyskusji: SalesTube z obsługą digitalową Otodom