SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung LED TV: Zupełnie nowy gatunek telewizora (wideo)

Pod hasłem "Zupełnie nowy gatunek telewizora" rusza kampania reklamowa telewizorów Samsung LED TV. Akcja podkreśla, że są one bardzo smukłe i zużywają mniej energii.

Kampania reklamowa telewizorów Samsung LED TV pokazuje egzotyczne gatunki roślin i zwierząt mające nawiązywać do nowoczesnej technologii zastosowanej w tych urządzeniach. Przekaz podkreśla, że modele zapewniają zaawansowane parametry odwzorowania kolorów i kontrastu oraz mając grubość tylko 3 cm, są najsmuklejszymi telewizorami z wbudowanymi zasilaczami i tunerami MPEG4 DVBT. Kreacja zwraca też uwagę, że zainstalowane w urządzeniu diody LED zużywają mniej energii, będąc bardziej przyjaznymi dla środowiska.




Akcja pod hasłem "Zupełnie nowy gatunek telewizora" od 4 maja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN7, Polsat2, Polsat Sport, TVN24, Discovery, At Media, nSport+MGM, NG HD+C+Sport HD), prasie ( m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Wprost, Polityka, Newsweek, Forum, Tele Tydzień, To i Owo, Focus, Logo, Playboy, Film, Top Gear, Forbes, Twój Styl, Zwierciadło, National Geographic) i internecie (m.in. gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, interia.pl), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży. Globalna kreacja kampanii - zaplanowanej w telewizji i internecie do połowy czerwca, a w prasie do połowy lipca - została zaadaptowana na polski rynek przez agencję Cheil, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Samsung LED TV: Zupełnie nowy gatunek telewizora (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl