SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung promuje „drukarki swojego pańcia”

Pod hasłem „Drukarka swojego pańcia” rusza kampania drukarek Samsung. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Focus Advantage i Euro RSCG Sensors.

W ramach kampanii „Drukarka swojego pańcia” każdy właściciel drukarki Samsung będzie mógł na stronie drukarki.samsung.pl zamówić naklejkę, która najlepiej odda styl tej osoby i dopasuje sprzęt do wystroju wnętrza. W serwisie oprócz skorzystania z gotowych wzorów można zaprojektować własną nalepkę, a także wziąć udział w konkursie, w którym autorzy najlepszych projektów wygrają netbooki, dyski zewnętrzne i drukarki marki Samsung. Promocją – zaplanowaną na 3 miesiące – są objęte następujących modele drukarek Samsung: ML-1660, ML-1665, ML-1860, ML-1865, SCX-3200, SCX-3205, CLP-320, CLP-325, CLP-320N, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N.


Akcję będą wspierać działania reklamowe obejmujące punkty sprzedaży sprzętu IT marki Samsung, materiały POS, komunikator GaduGadu i magazyn „Bravo”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Focus Advantage, zakupem mediów Samsung zajął się we własnym zakresie, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

Dołącz do dyskusji: Samsung promuje „drukarki swojego pańcia”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
roger
coraz wiecej drukarek jest naszpikowanych coraz to lepsza technologia, dobrze ze niektorzy producenci pamietaja takze o tym aby koszty eksploatacji nie byly wysokie, i tak np wydruk na hpkach z systemem ink advantage jest na tyle niedrogi ze nikt nie korzysta juz z zamiennikow tuszy
20 12
odpowiedź