SAR zmienia strategię, Anna Lubowska nadal prezesem
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nową strategię swojej działalności i plany konkretnych działań. Prezesem organizacji na kolejną kadencję została wybrana Anna Lubowska.
Podczas walnego zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR podjęto decyzję o całkowitym repozycjonowaniu jego roli i wdrożeniu nowej strategii. Organizacja zamierza dywersyfikować swoje przychody poprzez wyjście na rynek Europy Środkowo-Wschodniej, pozyskanie środków z Unii Europejskiej oraz sprzedaż kursów internetowych. Ponadto stowarzyszenie planuje zaangażować swoich członków do prac w ramach grup roboczych dotyczących m.in. digitalizacji, projektów społecznych i badawczych, izb handlowych oraz sądów koleżeńskich związanych z przetargami. SAR chce zresztą skuteczniej egzekwować przestrzeganie standardów przetargowych: członkowie organizacji mają mieć obowiązek wpisywania się na stronę przetargową oraz odmawianiu udziału w przetargach niezgodnych z tymi zasadami – pod groźbą wykluczenia ze stowarzyszenia.
Ponadto SAR zamierza rozwijać wspólne działania z innymi organizacjami branżowymi. I tak w ramach współpracy z IAB ma powstać komitet ds. współpracy, wzajemnej reprezentacji i standaryzacji. Stowarzyszenie chce również lepiej dzielić swoje zasoby i zadania między zarząd, radę nadzorczą a biuro.
W trakcie walnego zgromadzenie organizacji powołano jej nowe władze. Prezesem pozostała Anna Lubowska, do zarządu weszli Beata Mońka, Sławomir Stępniewski, Cezary Antoń, Kot Przybora, Marcin Barcz i Rafał Ciszewski, do rady nadzorczej – Agnieszka Kosik, Paweł Kastory i Christian Lainer, a do sądu koleżeńskiego – Jakub Kamiński, Olgierd Cygan, Izabela Albrychiewicz, Marek Gargała i Maciej Korobacz. Jednocześnie członkami stowarzyszenia zostały agencje Ambient Polska, Digital One i White Rabbit.
Dołącz do dyskusji: SAR zmienia strategię, Anna Lubowska nadal prezesem