Anna Orłowska-Orłowicz po 15 latach pracy odchodzi z Sarantis Polska
Anna Orłowska-Orłowicz, dyrektor marketingu kategorii household w firmie Sarantis Polska, do której należą m.in. takie marki jak Jan Niezbędny i Grosik, rozstała się z przedsiębiorstwem. Pracowała w nim od 2002 roku.
Anna Orłowska-Orłowicz jako dyrektor marketingu kategorii household odpowiadała przede wszystkim za marki Jan Niezbędny i Grosik. Zajmowała się m.in. ich strategią komunikacji, zintegrowanym marketingiem 360 stopni, wprowadzaniem nowym produktów, odpowiadała za ich budżety reklamowe oraz zarządzała działem marketingu.
W Sarantis Polska pracowała od 2002 roku. Najpierw była group brand managerem, potem blisko pięć lat marketing managerem. Dyrektorem marketingu kategorii household została w 2011 roku.
Przed dołączeniem do Sarantis Polska pracowała w S.D. Pack Plast International oraz Chio Lilly Snack Foods. Była też związana z Image Advertising Agency oraz „Gazetą Wyborczą” na Pomorzu.
Obowiązki Anny Orłowskiej-Orłowicz w Sarantis Polska przejął Bartłomiej Szakiewicz, jako marketing manager. W Sarantis Polska pracuje on od 2007 roku, a w maju 2015 roku został senior brand managerem marki Jan Niezbędny.
Dołącz do dyskusji: Anna Orłowska-Orłowicz po 15 latach pracy odchodzi z Sarantis Polska