SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Scholz & Friends przejmuje od Young & Rubicam obsługę reklamową Plusa

Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Polkomtela). Poprzednio zajmowała się tym agencja Young & Rubicam Poland.

Przetarg dotyczący obsługi reklamowej Plusa był prowadzony od listopada ub.r. Według nieoficjalnych informacji w jego zasadniczym etapie brały udział cztery agencje - oprócz Scholz & Friends Warszawa i broniącej tego zlecenia Young & Rubicam Poland także McCann Worldgroup i Grey Group Poland, natomiast w finale znalazły się Scholz & Friends i Young & Rubicam.

Scholz & Friends Warszawa będzie zajmować się dla Plusa strategią komunikacji, kreacją reklam oraz realizacją kampanii reklamowych. Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.

Agencja od połowy ub.r. pracuje już w takim zakresie dla oferowanej przez operatora Plusa taryfy Plush - przygotowała koncepcję samej marki i jej kampanię wprowadzającą (więcej na ten temat) oraz odpowiada za kreację dalszych reklam.

Z kolei w kampaniach Plusa w ostatnim okresie najczęściej występowała młoda kobieta Basia, do jednego ze spotów zaangażowano też tancerzy z „Tańca z gwiazdami” w Polsacie (zobacz to). Reklamy internetu LTE z udziałem Basi były oparte na porównaniach z Neostradą (obejrzyj niedawny spot), przy czym za kreację tych kampanii odpowiada Grey Group Poland.

Agencja ta obsługuje w takim zakresie również komunikację marketingową SmartDomu, wspólnej oferty promocyjnej Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku, od ponad roku reklamowanej przez Joannę Brodzik i Pawła Wilczaka.

Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends przejmuje od Young & Rubicam obsługę reklamową Plusa

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawa
No to ciekawe rozwiażanie. dobrze mi się ta agencja kojarzy, mają kreatywne pomysły. No i może rzeczywiście Plusowi należy się nowe opakowanie tych ich produktów, które w gruncie rzeczy są bardzo dobre, tylko trzeba z nimi umiejętnie trafić do grup docelowych.
0 0
odpowiedź
User
Sebastian Nowak
No to powinno przynieść jakieś efekty. Już teraz Plus ma sie sporo lepiej niż przed rokiem, bo coraz więcej nowych abonentów pozyskują, więc przy nowym marketingu powinni mieć jeszcze lepsze efekty. A co do tego, że produkty mają dobre, to się też zgadzam. Od 12 lat abonament w końcu nie bierze się z przypadku.
0 0
odpowiedź
User
Drogomił
Plus ostatnimi czasy ma nowe ciekawe produkty, nowe pomysły i podejście do klienta, stad myślę, że nowy marketing, nowa reklama są dobrym krokiem.
0 0
odpowiedź