Schulz Brand Friendly po wygranym przetargu reklamuje tran Möller’s (wideo)
Agencja Schulz Brand Friendly rozpoczęła współpracę z firmą Orkla Health w zakresie obsługi reklamowej tranu marki Möller’s. Jego nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Mądrzy, zdrowi i odporni”.
Schulz Brand Friendly odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję i montaż spotu promującego różne wersje tranu Möller’s. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Mądrzy, zdrowi i odporni”, a spot emitowany m.in. na YouTube.
Firma Orkla Health nie ujawnia, jak długo potrwa kampania i jakie jeszcze media obejmie.
Nie podano też liczby i nazw pozostałych agencji, które wzięły udział w przetargu wygranym przez Schulz Brand Friendly.
Tran Möller’s nie był szeroko reklamowany od kilku lat. W 2010 roku za realizację jego akcji marketingowej odpowiadały agencje Clos Brothers, Next Media i Maxus.
Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly po wygranym przetargu reklamuje tran Möller’s (wideo)