SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

Trzy pierwsze odcinki "Teraz My" w nowej formule zobaczyło w TVN średnio 1,66 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem program śledziło średnio 2,19 mln osób.

Program notuje udział w rynku na poziomie 18,82 proc. ( przed rokiem 23,75 proc.). W kluczowej dla TVN grupie 16-49 talk-show ma 14,62 proc. udziału w rynku (przed rokiem 18,75 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Teraz My

TVN

Grupa 4+

Age
(16 - 49)

Data

AMR

SHR %

SHR %

02-03-2009 1795837 19,87% 15,33%
09-03-2009 1632992 18,25% 13,61%
16-03-2009 1550822 18,18% 14,86%
Średnio 2009 1665031 18,82% 14,62%
Średnio 2008 2118819 23,75% 18,75%

Mimo słabszych wyników TVN w grupie 4+ jest w trakcie emisji "Teraz My" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 (1,64 mln widzów i 18,5 proc. udziału w rynku), trzecia TVP2 (1,35 mln widzów i 15,17 proc. udziału w rynku). Ostatnie miejsce należy do Polsatu (1,27 mln widzów i 14,31 proc. udziału).

Emitowaną w TVN24 "dogrywkę" programu śledzi średnio 209 tys. osób. Stacja ma podczas jej emisji 3,1 proc. udziału w rynku.

Dogrywka

TVN24

Grupa 4+

Age
(16 - 49)

Data

AMR

SHR %

SHR %

02-03-2009 238531 3,45% 2,77%
09-03-2009 192212 2,86% 2,22%
16-03-2009 201867 3,05% 2,79%
średnio 209158 3,10% 2,57%

"Teraz My" od marca jest nadawane ze zmodyfikowanego studia. Nagrania odbywają się bez udziału publiczności. Program zyskał także nową oprawę graficzną oraz identyfikację muzyczną.

seki

Dołącz do dyskusji: Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl