Seria grafik z żartobliwymi hasłami reklamuje Aldi
Sieć sklepów Aldi uruchomiła oficjalny profil na Facebooku i rozpoczęła nową kampanię w mediach społecznościowych. Wykorzystano w niej serię dopasowanych do wybranych regionów Polski grafik z żartobliwymi hasłami. Autorami kampanii są agencje The Digitals i Scholz&Friends Warszawa.
Wśród reklam opublikowanych na profilu marki na Facebooku są np. patelnia z kiełbasą i hasłem „Nie rób siupy, polub Aldi”, deska z kluskami śląskimi i hasłem „Kaj ty mi sam sznupiesz?”, zdjęcie pierników popisanych „Powiedz jo Aldi”, fotografia kawałka bułki z podpisem „Codziennie świeże angielki”, grafika z ziemniakami i hasłem „Hejbnij się na lajka”.
Każdą z grafik przygotowano pod kątem danego regionu: Dolnego Śląska, Wielkopolski, Małopolski.
Aldi w podobny sposób reklamuje też wybrane produkty, np. suszarkę do warzyw („Ale suchar!”), torbę („Opowieści podręcznej”), śledzia („Śledź nasz profil”).
Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.
Dołącz do dyskusji: Seria grafik z żartobliwymi hasłami reklamuje Aldi