SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Idol” cieszy się powodzeniem w Polsce i Skandynawii. Jak wyglądają globalne wyniki oglądalności nowego serialu HBO?

„Idol” wywołał dyskusję, zanim jeszcze zadebiutował 5 czerwca na platformie HBO Max. Według nowych danych jego oglądalność na całym świecie, podobnie jak opinie po odcinku pilotowym, jest bardzo zróżnicowana.

„Idol”, HBO Max „Idol”, HBO Max

W „Idolu” Sama Levinsona (twórca popularnej „Euforii”) występuje Lily-Rose Depp w roli gwiazdy muzyki pop, która wikła się w relację z nieobliczalnym właścicielem klubu nocnego, granym przez Abla „The Weeknd” Tesfaye.

Dane z serwisu FlixPatrol, który śledzi oficjalne wyniki oglądalności platform streamingowych, takich jak HBO Max i Netflix, pokazują, że serial tuż po premierze był bardzo popularny w Ameryce Łacińskiej, Skandynawii i Europie Środkowej, podczas gdy nie zainteresował widzów w USA i Europie Zachodniej.

W piątek serial był na pierwszym miejscu pod względem produkcji dostępnych na Maxie w krajach takich jak Szwecja, Węgry i Dania oraz w pierwszej trójce w Meksyku, Argentynie i Kolumbii. Ale nawet nie przebił się do pierwszej dziesiątki w USA czy Wielkiej Brytanii.

HBO podało, że premiera „Idola” osiągnęła 913 000 widzów, wynika to z pomiaru oglądalności Nielsena i własnych danych Warner. Bros Discovery. To spadek o 17 proc. w stosunku do debiutu „Euforii” na platformie HBO Max.

Naszą recenzję „Idola” znajdziecie tutaj. O kontrowersjach związanych z serialem możecie przeczytać tutaj.

Nowe odcinki serialu „Idol” pojawiają się co poniedziałek na platformie HBO Max.

Dołącz do dyskusji: „Idol” cieszy się powodzeniem w Polsce i Skandynawii. Jak wyglądają globalne wyniki oglądalności nowego serialu HBO?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl