SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Komisarz Alex 8” oglądało 2 mln widzów. Krystian Wieczorek zastąpi Antoniego Pawlickiego

Ósmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,02 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu siódmą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 4,67 mln zł.

serial “Komisarz Alex” serial “Komisarz Alex”

Średnia widownia premierowych odcinków ósmej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, w okresie od 3 września do 26 listopada br.) wyniosła 2,02 mln osób. Przełożyło się to na 13,11 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada br. Oglądało go 2,29 mln osób.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

19-11-2016

20:28:49

21:11:10

2 291 601

14,21%

12-11-2016

20:29:16

21:13:26

2 290 095

14,27%

05-11-2016

20:29:14

21:10:07

2 272 785

13,76%

Dla porównania, siódmą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 2,39 mln osób, a jej udział plasował się na poziomie 15,33 proc. w 4+ i 9,50 proc. w 16-49. Oznacza to stratę, wynoszącą 370 tys. widzów.

W paśmie nadawania „Komisarza Alexa” TVP1 była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wówczas „Mam talent!”, a udział tej stacji wyniósł 19,40 proc. Dalej uplasowały się: TVP2 („The Voice of Poland”; 12,02 proc.) oraz Polsat (filmy i mecz piłki nożnej; 11,55 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat drugi był już jednak Polsat, a dalej uplasowały się Dwójka i Jedynka.

Oglądalność „Komisarza Alexa” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

2 982 059

19,40%

1 136 793

19,05%

1 675 247

18,88%

TVP1 - Komisarz Alex 8

2 015 429

13,11%

493 059

8,26%

942 956

10,63%

TVP2

1 847 845

12,02%

766 773

12,85%

1 167 381

13,16%

Polsat

1 775 068

11,55%

911 658

15,28%

1 172 328

13,21%

Przychody z reklam nadawanych przy emisji „Komisarza Alexa 8” wyniosły 4,67 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła z reklam 6,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polska zdecydowała z kontynuacji serialu, ale opiekunem tytułowego psa będzie już inny bohater. Zagra go Krystian Wieczorek, który w tej roli zastąpi Antoniego Pawlickiego.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „Komisarz Alex 8” oglądało 2 mln widzów. Krystian Wieczorek zastąpi Antoniego Pawlickiego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maks
mogą sobie zastępować kogo chcą przestałem oglądać ten serial jak zaczęła grac Beata Fido nie trawie tej aktorki dopóki ona gra nie będę oglądał tego serialu
0 0
odpowiedź
User
psck
Zgadzam się z Maksem. Wyprowadźcie Beatę Fido to oglądalność wzrośnie. Fido jest rażąco gorszą aktorką od pozostałych aktorów grających w serialu. Do pięt nie dorasta Magdalenie Walach.
0 0
odpowiedź
User
dereck
Opiekunowie Rexa zmieniali się też w wersji oryginalnej. Być może to wymogi licencyjne. Choć rzeczywiście pani Beaty Fido licencja raczej nie przewiduje. :) Nie trawię Wieczorka, więc nie wiem co dalej z oglądaniem serialu.
0 0
odpowiedź